עולם השיווק עבר תהפוכות רבות עקב השינויים הטכנולוגיים שהתרחשו בעולם בעשורים האחרונים. בעבר, מי שרצה לפרסם מוצר או שירות כלשהו השתמש בדרכי הפרסום הישנות כמו שלטי חוצות ותשדירי רדיו. אך אין ספק שמרבית השיווק היום קורה ברשת האינטרנט, זאת באמצעות סרטוני וידאו שכוללים קול ותמונה גם יחד. סרטוני וידאו שיווקיים אם אחת מהדרכים הנפוצות ביותר לקדם מוצר או לספר סיפור כלשהו לקהל הרחב, והרשתות החברתיות ושאר הפלטפורמות האינטרנטיות הן הכלי שמאפשר לנו לעשות זאת בתפוצה גדולה ומהירה בכל רחבי העולם. למרות שהסרטונים עשויים להיראות לנו פשוטים וקצרים אין לזלזל בכמות השעות והמחשבה שמושקעים בהם. החל מהסיפור והדמויות המופיעות על המסך, ועד לאיזו מוזיקה תלווה את התמונות שרצות לנגד עינינו. כל הדברים האלו עוזרים לתפוס את תשומת הלב של הצופים. בין אם מדובר בפרסומת בטלוויזיה או בסרטון בטיקטוק, שיווק בוידאו הוא כלי שמפרסמים רבים משתמשים בו בכל יום, גם אם איננו מודעים לכך שאנו חשופים לו, בזמן שאנו גולשים בנייד או צופים בחדשות.
שיווק בוידאו של תכנים עסקיים
מי שמעוניין למכור מוצר חדש שפיתח ירצה לחשוף אותו לקהל רחב ככל האפשר של לקוחות פוטנציאליים. למשל, אם מדובר במוצר איפור חדש של יזמית אופנה צעירה, היא תרצה לפנות לקהל העוקבות שלה ברשתות החברתיות, באמצעות סרטונים שמראים את המוצר האיכותי ומדוע כדאי להן לרכוש אותו. זאת דוגמא מעולה כיצד שיווק בוידאו יכול להעביר מסר בצורה חדה וברורה ולסייע להגדיל את המכירות וההכנסות שלכם. כיום הרשת החברתית הבולטת ביותר טיקטוק, בה נמצאים הצעירים שהם קהל קונים עתידי, היא המקום לפרסם בתפוצה הרחבה ביותר. לכן הפקת סרטונים שמצולמים וערוכים היטב, בעזרת בעלי מקצוע טובים, תוכל לעזור לכם מאוד להפיץ את הבשורה של המוצר שלכם בטיקטוק.
מי יכול לעזור לי להכין סרטוני שיווק כאלו?
חברת פרספקטיב עוסקת בתחום הפקת תוכן, שהינו אחד המתפתחים בעולם החדש והדיגיטלי. החברה עוסק בכל תחומי יצירת התוכן למטרות מכירה, מיתוג או מתן ערך, באמצעות סרטונים, פרסומות, שיווק בוידאו וכדומה.